دوره 30 (1402)
دوره 29 (1401)
دوره 28 (1400)
دوره 27 (1399)
دوره 26 (1398)
دوره 25 (1397)
دوره 24 (1396)
دوره 23 (1395)
دوره 22 (1394)
دوره 21 (1393)
دوره 20 (1392)
دوره 19 (1391)
دوره 18 (1390)
دوره 17 (1389)
دوره 16 (1388)
دوره 15 (1387)
دوره 14 (1386)
دوره 13 (1385)
دوره 12 (1384)
دوره 11 (1383)
دوره 10 (1382)
دوره 9 (1381)
دوره 8 (1380)
دوره 7 (1379)
دوره 6 (1378)
دوره 5 (1377)
دوره 4 (1376)
دوره 3 (1375)
دوره 2 (1374)
دوره 1 (1373)
طراحی الگوی شایستگی معلم به‌مثابه یادگیرنده مادام‌العمر در نظام آموزش‌وپرورش ایران و اعتباربخشی آن

پروین صمدی؛ طاهره احمدی؛ پروین احمدی

دوره 30، شماره 2 ، دی 1402، ، صفحه 1-16

https://doi.org/10.22055/edus.2023.44355.3487

چکیده
  پژوهش حاضر باهدف طراحی الگوی شایستگی معلم به‌مثابه یادگیرنده مادام‌العمر در نظام آموزش‌وپرورش ایران و اعتباربخشی آن انجام‌شده است. این پژوهش جزء پژوهش‌های ترکیبی، از نوع اکتشافی متوالی و مدل طبقه‌بندی بود که در دو مرحله کیفی و کمی انجام شد. بخش کیفی با استفاده از روش سنتز پژوهی و طی شش مرحله Sandelowski and Barroso (2003) انجام گرفت. بخش کمی ...  بیشتر